Web Analyst

WARSZAWA / GDAŃSK / Zdalnie

TWOJE ZADANIA:

 

  • Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnika konwersji CRO) – poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.,

  • Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A/B oraz oceniał efekty ich wdrożenia,

  • Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami:
    1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,
    2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),
    3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,
    4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),
    5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.

  • Będziesz dużo pracował w środowisku Google Marketing Platform (systemy Google Analytics (Standard i 360), Campaign Manager, Google Optimize, Google Data Studio; jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).

  • Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).

  • Będziesz miał fajnych Klientów :) wśród Klientów, których już teraz obsługujemy analitycznie na zaawansowanym poziomie, są m.in. duże marki z branż Finanse oraz Sieć handlowa. Nasze kolejne projekty analityczne, z którymi prawdopodobnie Ty będziesz miał do czynienia, dotyczą branż: Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • posiadasz min. 2 lata doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;

  • po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform,

  • posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które okazują się prawdziwymi gamechangerami;

  • umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;

  • potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;

  • znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane),

  • masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;

  • znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych? super, to będzie Twój dodatkowy atut,

  • pracowałeś w SQL i Google Big Query? super, to będzie Twój dodatkowy atut :) 

OFERUJEMY:

  • rozwój u lidera digital marketingu – dla przykładu to my promujemy w internecie konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, Vectrę razem z Cezarym Pazurą, a gdy znajdujesz kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to najprawdopodobniej jest on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów ;)
  • przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw digital oraz współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, Client Service - to oni koordynują wszystkie działania dla Klientów, Analityka, Programmatic, Content Marketing, E-mail, Afiliacja);
  • przyjazne środowisko pracy oraz zespół, dla którego branża internetowa i digital marketing to prawdziwa pasja, a analityka i technologia – to obok strategii i doboru mediów – jeden z kluczowych filarów naszej pracy dla Klientów
  • o tym, że naprawdę kręci nas podejście data-driven do działań marketingowych, świadczy m.in. sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania (np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards, na projekt opracowania nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online, otrzymaliśmy dofinansowanie od NCBiR – i dopiero się rozkręcamy)
  • w pierwszej kolejności poszukujemy osoby do Warszawy (tam stacjonuje CTO z zespołem), ale jesteśmy otwarci również na kandydata do biura w Gdańsku lub zdalnie :)
    WARSZAWA - Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika; obaj co dzień są na miejscu (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu mamy piekarnie-cukiernię, aptekę i jedzonko: zjesz na miejscu np. w Thai Long (nasz Dział SEM & Social poleca), Bistro Olkuska (Dział Strategii, Grafiki i PR zachwycają się jedzeniem, winem i mega przytulną atmosferą)). A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
    GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak. Tu stacjonują 3 nasze działy i nasza warszawska ekipa trochę im zazdrości Morza na co dzień ;) I tego, że wieczorem mogą przybić piątkę z Neptunem na Starówce, pospacerować wzdłuż Motławy (tak jak za każdym razem podczas pobytu tam robi to nasz COO Czarek) czy wsunąć gofra na molo w Sopocie :) Jeśli wybierasz pracę w Warszawie, też możesz czasem popracować zdalnie z biura w Gdańsku :)
  • last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę, benefity: opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport; owocowe wtorki, 2 dni zdalne w miesiącu
  • przebieg rekrutacji1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne). 4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem 6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo LOT logo Creadit Agricole logo Santander
logo Kratki logo Cersanit logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?

DOŁĄCZ DO NAS!

APLIKUJ

Dodaj aktualne CV:

maks. 7 MB

*Pola obowiązkowe

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99a kod pocztowy 02- 595. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności https://www.cubegroup.pl/polityka-prywatnosci
  2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych - listownie na adres wskazany powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@cubegroup.pl.
  3. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje, umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz i wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Jeżeli wyrazisz na to zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w przyszłych rekrutacjach.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
    • przepis prawa (art. 22(1) kodeksu pracy) lub przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy;
    • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli przekazujesz nam dane niż wskazane w przepisach prawa oraz na przetwarzanie w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
  5. Twoje dane osobowe będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz pracownikom działu HR Administratora.
  6. Twoje dane osobowe będą przechowywane tylko przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazisz wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych przez okres zadeklarowany przez Ciebie.
  7. Masz prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie tych informacji spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy będą usuwane.