Technology Operations Manager
WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE
TWOJE ZADANIA:
- Wśród Twoich codziennych zadań będzie zarządzanie zespołem operacyjnym, odpowiedzialnym za realizację zadań dla klientów z zakresu analityki, traffikowania i technologii, zespół składający się ze specjalistów z zakresu analityki-trafikowania i ewentualnie nowych osób zgodnie z rekomendacją (na tą chwile 5 osób, ale może być więcej);
- Tematy HR w zespole: ewaluacje, rekrutacje plany rozwojowe pracowników;
- Standaryzacja i optymalizacja procesów: stworzenie dla wszystkich tematów realizowanych przez zespół checklist zadaniowych opisujących, jakie rzeczy, w jakiej kolejności należy zrobić i jak powinien wyglądać przepływ informacji wewnątrz zespołu;
- Rozwój kompetencji zespołu, wskazywanie ludziom pól do poprawy i w zależności od możliwości organizacja szkoleń wewnętrznych lub zewnętrznych, pokazywanie ludziom dobrych praktyk pracy z zadaniami;
- Dbanie o rentowność działań, optymalizacja kosztowa zadań, odpowiedni dobór kompetencji ludzi do zadań;
- Pilnowanie terminowości realizowanych zadań na poziomie całego zespołu i stworzenie obiektywnego systemu oceny pracowników;
- Wspomaganie pracowników w kontaktach z innymi zespołami, rozwiązywanie problemów międzyzespołowych razem z innymi managerami;
- Dbanie o poziom satysfakcji klientów z zadań zespołu;
- Dopilnowanie wprowadzenia przez innych kwestii formalnych: zlecenie, estymacje, rozliczenia
- Nadzór nad budżetem działu: pensje i przychody;
- Analiza potrzeb obecnych klientów i zgłaszanie propozycji na nowe usługi do działu projektowego;
- Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy);
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i zespołami z zakresu analityki internetowej, e-commerce lub technologii - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
- Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe (Google Analytics, Google Maketing Platform, Google Data Studio, sieć afiliacyjna, narzędzia do trackowania ruchu internetowego);
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną i innych, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
- Znasz narzędzia i metodologię do zarządzania zadaniami (JIRA Service Desk, Bitrix).
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu – dla przykładu to my promujemy w internecie konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, Vectrę razem z Cezarym Pazurą, a gdy znajdujesz kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to najprawdopodobniej jest on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów ;)
- Przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw digital oraz współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, Client Service - to oni koordynują wszystkie działania dla Klientów, Analityka, Programmatic, Content Marketing, E-mail, Afiliacja);
- Przyjazne środowisko pracy oraz zespół, dla którego branża internetowa i digital marketing to prawdziwa pasja, a analityka i technologia – to obok strategii i doboru mediów – jeden z kluczowych filarów naszej pracy dla Klientów
- O tym, że naprawdę kręci nas podejście data-driven do działań marketingowych, świadczy m.in. sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania (np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards, na projekt opracowania nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online, otrzymaliśmy dofinansowanie od NCBiR – i dopiero się rozkręcamy)
- W pierwszej kolejności poszukujemy osoby do Warszawy (tam stacjonuje CTO z zespołem), ale jesteśmy otwarci również na kandydata do biura w Gdańsku lub zdalnie :)
WARSZAWA - Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika; obaj co dzień są na miejscu (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu mamy piekarnie-cukiernię, aptekę i jedzonko: zjesz na miejscu np. w Thai Long (nasz Dział SEM & Social poleca), Bistro Olkuska (Dział Strategii, Grafiki i PR zachwycają się jedzeniem, winem i mega przytulną atmosferą)). A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak. Tu stacjonują 3 nasze działy i nasza warszawska ekipa trochę im zazdrości Morza na co dzień ;) I tego, że wieczorem mogą przybić piątkę z Neptunem na Starówce, pospacerować wzdłuż Motławy (tak jak za każdym razem podczas pobytu tam robi to nasz COO Czarek) czy wsunąć gofra na molo w Sopocie :) Jeśli wybierasz pracę w Warszawie, też możesz czasem popracować zdalnie z biura w Gdańsku :) - Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę, benefity: opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport; owocowe wtorki, 2 dni zdalne w miesiącu
- Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
DOŁĄCZ DO NAS!
Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.







JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?
DOŁĄCZ DO NAS!
APLIKUJ