Technology Operations Manager

WARSZAWA / GDAŃSK / ZDALNIE

TWOJE ZADANIA:

  • Wśród Twoich codziennych zadań będzie zarządzanie zespołem operacyjnym, odpowiedzialnym za realizację zadań dla klientów z zakresu analityki, traffikowania i technologii, zespół składający się ze specjalistów z zakresu analityki-trafikowania i ewentualnie nowych osób zgodnie z rekomendacją (na tą chwile 5 osób, ale może być więcej);
  • Tematy HR w zespole: ewaluacje, rekrutacje plany rozwojowe pracowników;
  • Standaryzacja i optymalizacja procesów: stworzenie dla wszystkich tematów realizowanych przez zespół checklist zadaniowych opisujących, jakie rzeczy, w jakiej kolejności należy zrobić i jak powinien wyglądać przepływ informacji wewnątrz zespołu;
  • Rozwój kompetencji zespołu, wskazywanie ludziom pól do poprawy i w zależności od możliwości organizacja szkoleń wewnętrznych lub zewnętrznych, pokazywanie ludziom dobrych praktyk pracy z zadaniami;
  • Dbanie o rentowność działań, optymalizacja kosztowa zadań, odpowiedni dobór kompetencji ludzi do zadań;
  • Pilnowanie terminowości realizowanych zadań na poziomie całego zespołu i stworzenie obiektywnego systemu oceny pracowników;
  • Wspomaganie pracowników w kontaktach z innymi zespołami, rozwiązywanie problemów międzyzespołowych razem z innymi managerami;
  • Dbanie o poziom satysfakcji klientów z zadań zespołu;
  • Dopilnowanie wprowadzenia przez innych kwestii formalnych: zlecenie, estymacje, rozliczenia 
  • Nadzór nad budżetem działu: pensje i przychody;
  • Analiza potrzeb obecnych klientów i zgłaszanie propozycji na nowe usługi do działu projektowego;
  • Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy);

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami i zespołami z zakresu analityki internetowej, e-commerce lub technologii - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
  • Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe (Google Analytics, Google Maketing Platform, Google Data Studio, sieć afiliacyjna, narzędzia do trackowania ruchu internetowego);
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną i innych, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
  • Znasz narzędzia i metodologię do zarządzania zadaniami (JIRA Service Desk, Bitrix).

OFERUJEMY:

  • Rozwój u lidera digital marketingu – dla przykładu to my promujemy w internecie konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, Vectrę razem z Cezarym Pazurą, a gdy znajdujesz kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to najprawdopodobniej jest on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów ;)
  • Przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw digital oraz współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, Client Service - to oni koordynują wszystkie działania dla Klientów, Analityka, Programmatic, Content Marketing, E-mail, Afiliacja);
  • Przyjazne środowisko pracy oraz zespół, dla którego branża internetowa i digital marketing to prawdziwa pasja, a analityka i technologia – to obok strategii i doboru mediów – jeden z kluczowych filarów naszej pracy dla Klientów
  • O tym, że naprawdę kręci nas podejście data-driven do działań marketingowych, świadczy m.in. sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania (np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards, na projekt opracowania nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online, otrzymaliśmy dofinansowanie od NCBiR – i dopiero się rozkręcamy)
  • W pierwszej kolejności poszukujemy osoby do Warszawy (tam stacjonuje CTO z zespołem), ale jesteśmy otwarci również na kandydata do biura w Gdańsku lub zdalnie :)
    WARSZAWA - Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika; obaj co dzień są na miejscu (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu mamy piekarnie-cukiernię, aptekę i jedzonko: zjesz na miejscu np. w Thai Long (nasz Dział SEM & Social poleca), Bistro Olkuska (Dział Strategii, Grafiki i PR zachwycają się jedzeniem, winem i mega przytulną atmosferą)). A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
    GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak. Tu stacjonują 3 nasze działy i nasza warszawska ekipa trochę im zazdrości Morza na co dzień ;) I tego, że wieczorem mogą przybić piątkę z Neptunem na Starówce, pospacerować wzdłuż Motławy (tak jak za każdym razem podczas pobytu tam robi to nasz COO Czarek) czy wsunąć gofra na molo w Sopocie :) Jeśli wybierasz pracę w Warszawie, też możesz czasem popracować zdalnie z biura w Gdańsku :)
  • Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę, benefity: opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport; owocowe wtorki, 2 dni zdalne w miesiącu
  • Przebieg rekrutacji:
    1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
    2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
    3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
    4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
    5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem
    6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
    7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo LOT logo Creadit Agricole logo Santander
logo Kratki logo Cersanit logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?

DOŁĄCZ DO NAS!

APLIKUJ

Dodaj aktualne CV:

maks. 7 MB

*Pola obowiązkowe

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99a kod pocztowy 02- 595. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności https://www.cubegroup.pl/polityka-prywatnosci
  2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych - listownie na adres wskazany powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@cubegroup.pl.
  3. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje, umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz i wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Jeżeli wyrazisz na to zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w przyszłych rekrutacjach.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
    • przepis prawa (art. 22(1) kodeksu pracy) lub przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy;
    • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli przekazujesz nam dane niż wskazane w przepisach prawa oraz na przetwarzanie w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
  5. Twoje dane osobowe będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz pracownikom działu HR Administratora.
  6. Twoje dane osobowe będą przechowywane tylko przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazisz wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych przez okres zadeklarowany przez Ciebie.
  7. Masz prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie tych informacji spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy będą usuwane.