Programmatic Specialist

WARSZAWA / Zdalnie

TWOJE ZADANIA:

Pracujesz w Programmaticu i czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? To szukamy właśnie Ciebie! W naszym Teamie Programmatic mamy unikalne spojrzenie na zakup w tym modelu – kładziemy nacisk na performance’owe KPI, synergię między kanałami i platformami oraz na wykorzystanie algorytmów ML – wymaga to prawdziwej zajawki i performance’owego doświadczenia :) A o tym, że mamy to, świadczą nasze success studies – np. to my zrobiliśmy odjazdowy launch w digitalu pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie InnogyGo! (m.in. strategia Programmatic z kreacjami data-driven były kluczem do sukcesu w tej kampanii :)). Podobne działania z silnym naciskiem na dane oraz na wyniki na każdym etapie lejka robimy dla takich Klientów jak mBank, Provident, duży e-commerce (drogeria kosmetyczna), Vectra, Invimed, Kratki, Cersanit czy Gi Group. Zobacz więcej szczegółów poniżej i – dołącz do nas!
  • Powierzymy w Twoje ręce samodzielne planowanie oraz tworzenie kampanii programatycznych, z dużym naciskiem na performance’owe KPI dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
  • Będziesz zajmował się także przygotowywaniem i rekomendacją strategii działań programmatic dla Klientów o bardzo różnych profilach;
  • Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
  • Będziesz odpowiadał za kompleksową obsługę naszych kluczowych Klientów, z nastawieniem na ich ciągły rozwój;
  • Liczymy na to, że będziesz przy tym zaangażowany w śledzenie najnowszych trendów, implementację ich oraz rozwój naszego produktu i narzędzi programmatic;
  • Dodatkowo powierzmy Ci także dzielenie się wiedzą o programmaticu wśród naszych Pracowników w postaci szkoleń wewnętrznych

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • Masz doświadczenie w zakupie kampanii online w modelu programmatic po stronie agencji lub Klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
  • Masz zaawansowaną wiedze z zakresu obsługi Google Display & Video 360, Adform lub innego systemu DSP;
  • Masz doświadczenie w strategicznej współpracy z Klientem i realizacji długoterminowych celów;
  • Masz doświadczenie w narzędziach analitycznych i adserwerowych (np. Google Analytics, Campaign Manager)? Będzie to Twój dodatkowy atut;
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
  • Znasz język angielski na poziomie B1;
  • Widzisz programmatic jako część większego obrazka: całego Display czy reklamy internetowej w ogóle;
  • Jeśli dodatkowo to Ty jesteś tą osobą, która jako pierwsza wprowadza do swoich kampanii nowe rozwiązania pojawiające się w platformach DSP i całym Google Marketing Platform – to świetnie do nas pasujesz!

OFERUJEMY:

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe działające na dużych budżetach
  • Tu będziesz się rozwijał. Jak?
    • Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
    • Dostajesz wsparcie Buddy’ego w adaptacji do organizacji firmy i działu oraz wsparcie merytoryczne eksperta Programmatic, dla którego zaawansowane funkcjonalności DV360 nie mają tajemnic ;)
    • Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing, Technologia i Analityka – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
    • Możesz liczyć na stałą wymianę wiedzy w zgranym zespole Programmatic, w ramach firmy mamy również regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
    • Masz również indywidualne spotkania z liderem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
    • Będziesz miał fajnych dużych Klientów :)
    • Otrzymasz wsparcie, jeśli będziesz chciał budować ekspercką markę osobistą
  • Warszawa lub Gdańsk hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). 
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
  • Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji: 
  • Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
  • Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 
  • Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
  • Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
  • Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 
  • Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo LOT logo Creadit Agricole logo Santander
logo Kratki logo Cersanit logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?