Office Assistant

WARSZAWA

TWOJE ZADANIA:

  • obsługa bieżących spraw administracyjnych związanych z właściwym funkcjonowaniem biura (przyjmowanie i nadawanie korespondencji biznesowej; tworzenie, segregacja, rejestracja i archiwizacja dokumentów; korekta; tłumaczenie na j. ang; wystawianie faktur; obsługa kosztów dostawców)
  • obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa Klientów oraz gości firmy, organizacja i obsługa spotkań biznesowych
  • zamawianie artykułów i narzędzi biurowych
  • dbanie o porządek w biurze
  • wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy
  • inne bieżące zadania organizacyjno-administracyjne wynikające z codziennych potrzeb biura

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • jesteś obecnie w trakcie studiów, ale możesz już zaangażować się w codzienną pracę w naszym biurze (pełny etat, stacjonarnie z uwzględnieniem wybranych dni zdalnych)
  • masz już za sobą pierwsze doświadczenie w asystowaniu w biurze (mile widziane)
  • umiesz dobrze zaplanować sobie pracę i wyznaczać priorytety, tak aby w terminie dostarczyć zrealizowane zadania - potrafisz efektywnie zadziałać pod presją czasu i w przypadku napotkanych problemów
  • masz umiejętności interpersonalne i wykazujesz się dużą kulturą osobistą w kontaktach biznesowych: nie boisz się chwycić za telefon i poprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, napiszesz zachęcającą do czytania i staranną językowo wiadomość e-mail; przywitasz gościa w biurze (np. naszego partnera biznesowego, Klienta czy kandydata umówionego na rozmowę rekrutacyjną)
  • jesteś dokładny i sumienny
  • znasz pakiet Office (Word, Outlook) i szybko się uczysz - doszkolimy Cię m.in. z Excela, Symfonii oraz z naszych wewnętrznych systemów
  • znasz angielski na poziomie komunikatywnym (B2)

OFERUJEMY:

  • pracę u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów 😉
  • stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich 
  • dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
  • praca: w biurze w WARSZAWIE (możliwość ustalenia dni zdalnych) :)

    Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). 

  • pracę w godzinach 8:30 - 16:30 (możliwość większej elastyczności, jeśli się dogadamy)
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa zlecenie, umowa o pracę
  • benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
  • przebieg rekrutacji: 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo LOT logo Creadit Agricole logo Santander
logo Kratki logo Cersanit logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?

DOŁĄCZ DO NAS!

APLIKUJ

Dodaj aktualne CV:

maks. 7 MB

*Pola obowiązkowe

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Cube Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 99a kod pocztowy 02- 595. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności https://www.cubegroup.pl/polityka-prywatnosci
  2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych z którym możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych - listownie na adres wskazany powyżej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@cubegroup.pl.
  3. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby ocenić Twoje kwalifikacje, umiejętności potrzebne do pracy na stanowisku, na które aplikujesz i wybrać odpowiednią osobę do pracy u nas. Jeżeli wyrazisz na to zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w przyszłych rekrutacjach.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:
    • przepis prawa (art. 22(1) kodeksu pracy) lub przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy;
    • Twoja zgoda na przetwarzanie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, jeżeli przekazujesz nam dane niż wskazane w przepisach prawa oraz na przetwarzanie w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach;
  5. Twoje dane osobowe będą udostępniane pracownikom, biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz pracownikom działu HR Administratora.
  6. Twoje dane osobowe będą przechowywane tylko przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego, chyba, że wyrazisz wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora danych przez okres zadeklarowany przez Ciebie.
  7. Masz prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie tych informacji spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy będą usuwane.