Engineering Lead / Manager

WARSZAWA / GDAŃSK / Zdalnie

TWOJE ZADANIA:

Jesteśmy Cube Group, jedna z TOP agencji digital w Polsce, z rozbudowanym teamem Technologiczno-Analitycznym. Poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na stronach naszych Klientów m.in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd. Dbamy o analitykę i technologię wszystkich rozwiązań, ich użyteczność biznesową dla Klientów oraz cyfrowe doświadczenia internautów. Pracujemy w technologiach: JavaScript i Python w oparciu o ekosystem Google Cloud. Dołącz do naszego doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu: Development (to właśnie tym działem będziesz zarządzać) + Analytics (z doświadczonym Head of Analytics na czele jako Twoim partnerem) + Data Science + Traffic.

Jakie zadania obejmuje rola Engineering Lead / Manager?

Obszar zarządzania zespołem:

  • zarządzanie, motywowanie i angażowanie oraz rozwój wiedzy doświadczonego i innowacyjnego zespołu 4 specjalistów (JavaScript deweloperzy + Project Manager)

Obszar zarządzania produktem oraz prowadzonymi projektami:

  • dobór technologii do poszczególnych projektów dla Klientów oraz projektów wewnętrznych dla agencji, przygotowywanie wymagań systemów i projektowanie testów oprogramowania
  • opieka nad systemami i optymalizacja ich działania, poprawa wydajności, rozwiązywanie skomplikowanych problemów w infrastrukturze
  • zarządzanie zadaniami (przy wsparciu PM): wyznaczanie wewnętrznych zadań dla zespołu, kontrola terminowości i jakości
  • obsługa Klienta (przy wsparciu PM): prowadzenie szkoleń dla Klientów, przygotowywanie ofert z zakresu technologii, rozliczanie Klientów
  • przykładowe projekty naszego teamu: wewnętrzny, stale rozwijany system wspomagający zarządzanie 100-osobową agencją na wielu płaszczyznach, własny system Marketing Automation oparty o AI, dedykowane serwisy dla naszych TOP Klientów - m.in. mBank (nagrodzone Cyfrowerewolucje.pl) czy Provident - i więcej

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • masz min. 4-5 lat doświadczenia jako Programista oraz min. 1 rok w kierowaniu zespołem i już wiesz, że chcesz rozwijać się bardziej w kierunku zarządzania oraz chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
  • bardzo dobrze znasz programowanie full stack w JavaScript (node.js oraz React.js);
  • znasz środowisko chmurowe i budowanie microserwisów, najlepiej Google Cloud Platform;
  • umiesz dobrać technologię do problemu biznesowego i zaprojektować architekturę systemu;
  • masz rozwinięte umiejętności managerskie: planowanie zadań, optymalizacja procesów, rozwiązywanie problemów, motywowanie i angażowanie zespołu.
  • masz rozwinięte umiejętności interpersonalne: nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, z Twoim teamem oraz z innymi teamami
  • masz rozwinięte umiejętności osobiste: efektywna organizacja pracy w dynamicznym środowisku digitalu, umiejętność adaptacji do nowych wyzwań.
  • znasz angielski (B2)
  • mile widziane: inne języki programowania (np. Python, PHP); ukończony kierunek ścisły: informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria itd.; doświadczenie w MarTechu

OFERUJEMY:

  • Wpływ oraz przestrzeń do budowania i rozwijania działu oraz technologii u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe - np. mBank (nagrodzona platforma CyfroweRewolucje.pl), Provident czy z innych branż (np. suplementy i farmacja)
  • Dział, który obejmiesz, jest częścią doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu: Development + Analytics (z doświadczonym Head of Analytics na czele jako Twoim partnerem) + Data Science + Traffic
  • Możliwość rozwoju oprogramowania w oparciu o technologie: node.js, React.js, HTML, CSS, Bootstrap, Google Cloud Platform (Kubernetes, Docker, Build, Storage, PubSub, Error Reporting, Monitoring i wiele innych), Mongo DB, Wordpress, Gitlab z ekosystemem CI/CD opartym o pipeline
  • Dostęp do nowoczesnych technologii, które będziesz mógł kreować: własny ekosystem technologiczno-analityczny oparty o Google Cloud Platform = dostęp do szkoleń z tego zakresu, a także do szeregu narzędzi (naszych autorskich czy popularnych rynkowych) służących do mierzenia działań w mobile'u, do UX, optymalizacji procesów Marketing Automation, do pracy na bazie, do optymalizacji alokacji budżetu marketingowego
  • Działamy w Scrumie dostosowanym do specyfiki pracy zespołu
  • Stosujemy wszelkie dobre praktyki tworzenia oprogramowania takie jak praca na repozytorium, z Code Review, automatycznymi testami i sprawdzaniem jakości kodu w ramach procesu Continuous Integration oraz automatyczne wysyłanie zbudowanego kodu w ramach procesu Continuous Development
  • Mamy regularne wewnętrzne spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
  • Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku)
  • Trafiasz do teamu, który naprawdę pasjonuje się swoją działką:
    • w ramach dofinansowanego przez NCBiR projektu nasz zespół we współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim opracowuje nową, unikalną technologię, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online - nasz projekt otwiera drzwi analitykom do tworzenia pełnego obrazu Klienta i nieprzebranych pokładów danych, które możesz dzielić, łączyć, robić dedykowane analizy biznesowe, UX-owe itd. - i to nie koniec mamy pomysł na kolejne projekty badawczo-rozwojowe
    • nasz Team Development współtworzył także m.in. nagrodzoną w prestiżowych branżowych konkursach platformę mBank dla firm wprowadzających działalność dla sieci CyfroweRewolucje.pl oraz nagrodzoną za działania data-driven kampanię launchu car-sharingu innogy Go,
  • Wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji (2 Buddych: PM - wdrożenie do projektów, Head of Analytics - wdrożenie do zarządzania zespołem i współpracy z innymi managerami) oraz przyjazna platforma onboardingowa
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - B2B (w tym 26 dni płatnej nieobecności) (możliwość również Umowy o pracę),
  • Benefity:
    • Praca hybrydowa lub 100% zdalna (na stałe, także po pandemii). WARSZAWA - Mokotów Biuro daleko od Mordoru. Dog-friendly. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak
    • Elastyczne godziny rozpoczęcia: 8-9.30
    • 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
  • Przebieg rekrutacji
    1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 
    2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
    3) 2 zadania na żywo: Code Review i System Design.
    4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z CTO, HR i Zarządem (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!)
    5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem
    6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
    7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie, już na ponad 50 rynkach, dla takich marek jak m.in. PLL LOT, Credit Agricole, Provident, Orange i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo LOT logo Creadit Agricole logo Santander
logo Kratki logo Cersanit logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?