Data Engineer

WARSZAWA / GDAŃSK / Zdalnie

TWOJE ZADANIA:

Jeśli chcesz budować dla Klientów agencji systemy przetwarzania danych pozwalające w efektywny sposób obrabiać duże ilości danych i dzięki temu optymalizować działania marketingowe dołącz do nas. Do twoich zadań będzie należeć rozbudowa i obsługa istniejącego systemu Data Warehouse opartego o narzędzia Google Cloud.

          W ramach codziennych zadań klienckich będziesz:

    • kontrolować systemy pobierania danych z zewnętrznych źródeł do wewnętrznych baz danych
    • budować zaawansowane zapytania SQL do baz odpowiadające na pytania biznesu
    • optymalizować skrypty przetwarzające dane w ramach środowiska Google Cloud
    • przygotowywać dashboardy w Google Data Studio do wizualizacji

Będziesz również pracować przy komercjalizacji naszego projektu badawczego współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim opracowujemy nową, unikalną technologię,która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, zwiększać skuteczność sprzedaży online. Ten projekt otwiera drzwi analitykom do tworzenia pełnego obrazu Klienta i nieprzebranych pokładów danych, które można dzielić, łączyć, robić dedykowane analizy biznesowe, UX-owe itd.

       W ramach projektu będziesz:

    • analizować duże zbiory danych pochodzących z systemów marketingowych i dostosowywać je do struktury systemu;
    • monitorować i optymalizować działanie skryptów wchodzących w skład dużego systemu Customer Data Platform;

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

    • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w przetwarzaniu danych z użyciem języka Python (warunek konieczny), działasz skutecznie i samodzielnie oraz chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach
    • Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji algorytmów przetwarzania danych (narzędzia Big Data, SQl, noSQL, Python)
    • Masz doświadczenie w integracji systemów po API (REST, SOAP)
    • Znasz systemy baz danych SQL i NoSQL (BigQuery, MongoDB) ich najważniejsze zalety i wady oraz wiesz, w jakich przypadkach warto je wykorzystywać
    • Pracowałeś w systemach chmurowych (Google Cloud lub Amazon Web Services); Szczególnie przyda się Big Query, DataFlow
    • Znasz strukury danych, wymiary i metryki wykorzystywane przy budowaniu raportowania działań marketingowych
    • Potrafisz czytelnie wizualizować dane
    • Znasz podstawy algorytmów machine learning
    • Jesteś samodzielny, masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną oraz koordynujesz prace projektowe, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów
    • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na współpracę z zespołem ekspertów
    • Ukończyłeś kierunki ścisłe jak: matematyka, informatyka, fizyka, statystyka, metody numeryczne, to będzie to Twój dodatkowy atut
    • Jeśli pracowałeś przy projektach badawczo-rozwojowych, to również będzie to Twój dodatkowy atut

OFERUJEMY:

    • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe
    • Dostęp do nowoczesnych technologii: własny ekosystem technologiczno-analityczny oparty o Google Cloud Platform = dostęp do szkoleń z tego zakresu, a także do szeregu narzędzi (naszych autorskich czy popularnych rynkowych)
    • Dużo samodzielności na stanowisku oraz jasne zadania, cele i zasady ewaluacji
    • Współpraca z doświadczonym i nagradzanym interdyscyplinarnym zespołem technologicznym, zafiksowanym na działaniach data-driven: Analytics + Traffic + Programiści
    • Stały dostęp do pasjonatów i ekspertów w digital marketingu z każdego obszaru oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrzne spotkania ("Dzielimy się wiedzą") oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich
    • Hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA - Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK - obok Dworca Głównego Zieleniak.
    • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B (12 000 - 16 000 netto) możliwa również umowa o pracę (10 000 brutto - 13 390 brutto),
    • benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit

Przebieg rekrutacji:
1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
3) Zadanie.
4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)

DOŁĄCZ DO NAS!

Jesteśmy czołową agencją digital w Polsce i strategicznym partnerem w rozwoju – zarówno biznesu naszych Klientów, jak i ludzi, którzy z nami pracują. Skutecznie wspieramy marketerów poprzez łączenie strategii digital marketingowej, zakupu mediów, analityki i technologii. Działamy na światowym poziomie dla takich marek jak m.in. mBank, Vectra, Polpharma, Credit Agricole, Innogy i więcej. Zgarniamy przy tym najważniejsze wyróżnienia branżowe (Effie, MIXX Awards, Golden Arrow, European Performance Marketing Awards, Performance Marketing Diamonds, Efekton Awards, Ekomersy i Aulery). Sukces nam smakuje.

logo mBank logo Vectra logo Polpharma
logo CreditAgricole logo Kratki logo Provident
nagrody

JAK PRACUJEMY "OD KUCHNI"?